کامپیوتر دستی " MSI Claw " رسما معرفی شد

محمدرضا جنگی اشکنانی

محمدرضا جنگی اشکنانی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه

کامپیوتر دستی " MSI Claw " رسما معرفی شد

آنچه در این مقاله میخوانیم

در دوره‌ اخیر، اطلاعات فنی یکی از کنسول‌های دستی پرطرفدار به نام MSI Claw به طور غیررسمی منتشر شده و سرانجام، این محصول در جریان نمایشگاه CES 2024 به طرفداران گیمینگ معرفی گردید...
رقیب ۶۰۰ دلاری جدید استیم دک و ROG Ally
 
رقیب ۶۰۰ دلاری جدید استیم دک و ROG Ally
  • در دوره‌ اخیر، اطلاعات فنی یکی از کنسول‌های دستی پرطرفدار به نام MSI Claw به طور غیررسمی منتشر شده و سرانجام، این محصول در جریان نمایشگاه CES 2024 به طرفداران گیمینگ معرفی گردید.
  • پس از معرفی ASUS ROG Ally و Lenovo Legion Go، حالا نوبت شرکت MSI بود تا با ورود به عرصه‌ کامپیوترهای هندهلد، با بازار کنسول‌های استیم دک رقابت کند. Claw همانند سایر محصولات ایسوس و لنوو، از سیستم عامل ویندوز بهره می‌برد، اما نکته‌ قابل توجه در این کنسول در پردازنده‌اش است. از آخرین پردازنده‌های اینتل، به نام سری Core Ultra، بهره‌مند شده است که این موضوع در مقایسه با رقبای مبتنی بر AMD، آن را در جایگاهی خاص قرار می‌دهد. Claw از گرافیک اینتل Arc بهره‌مند است و از فناوری XeSS نیز پشتیبانی می‌کند.
MSI Claw
 
MSI Claw
  • کامپیوتر دستی MSI Claw به صورت سه مدل مختلف عرضه خواهد شد، و قیمت آن بین 600 تا 800 دلار متغیر خواهد بود. مدل پایه دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و پردازنده Core Ultra 5 است، در حالی که مدل رده بالا با یک ترابایت حافظه و پردازنده Core Ultra 7 155H ارتقا یافته است.
مشخصات کامل کنسول دستی MSI Claw
 
مشخصات کامل کنسول دستی MSI Claw
  • تمامی مدل‌های Claw دارای یک صفحه نمایش هفت اینچی با رزولوشن 1080p و نرخ به روزرسانی 120 هرتز هستند که از فناوری VRR پشتیبانی می‌کند، همچنین به ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده‌اند. اما جنبه‌ منحصر به فرد این کنسول در بخش باتری آن است. Claw از یک باتری ۵۵ وات ساعتی بهره‌مند است که به گفته‌ شرکت سازنده، بزرگ‌ترین باتری در دستگاه‌های هم‌رده خود است و تحت شرایط معمولی، می‌تواند تا دو ساعت به کار کند.

اطلاعات حاکی از این است که کنسول دستی MSI Claw در نیمه اول سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد. این افتتاحیه باعث شده تا گیمرها با شوق و شور جدیدی به دنبال تجربه‌ی بازی در دنیای کنسول‌های دستی بروند.


دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت ‌گذاری شده‌اند *

* میزان رضایت :

در حال بارگذاری